Treng du hjelp med IKT?

Her ligger det noen lenker som kan hjelpe deg med forskjellige IKT emner

IKT tryggleik

I dette dokumentet finn du reglar for sikkert og godt nettvit.

Koble til Wi-Fi

Oppskrift for korleis du koplar deg på Wi-Fi for datamaskina di, Android og Iphone.

Aktivere skulekonto

Alle elevar har ein brukarkonto i Vestland fylke. Her får du forklart korleis du aktiverer kontoen din, og dei ulike påloggingsmogelegheitane.

MS Teams - installasjon

På skulen nyttar me læringsplattforma teams. I dette dokumentet finn du forklaring på korleis du installerer teams på datamaskina di og telefonen din.

MS Teams instruksjon

Viss du lurer på korleis dei ulike funksjonane i teams fungerer eller kvar du finn dei så er dei viktigaste illustrert i denne lenka.

Office 360 - kom i gang

Som elev har du gratis tilgang til Office 360. Her finn du forklaring på nedlasting, noko som gjev deg tilgang til Office – pakken(Word, excel, Power Point m.fl). Lenka inneheld også tips til snarvegar.

Visma InSchool-app

Visma InSchool-appen

Visma har aktivert pushvarsel og internmeldingar i Visma InSchool-appen. Du kan i tillegg sjå timeplanen din og oversikt over fråværet ditt. For å sende melding eller motta varsel i appen, må du vere kopla til trådlaust nettverk eller ha aktivert mobildata.

Merk!
Dersom du ikkje aktivt loggar ut frå appen vil du vere innlogga i 3 månader. Då vil appen bruke wifi/mobildata i bakgrunnen for å hente pushvarsel og internmeldingar. Du vil ikkje få pushvarsel eller meldingar så lenge du ikkje er logga på eller kopla til nett.

Dersom du opplev at pushvarsel ikkje fungerar sjølv om du er logga inn må du sjekke at du ikkje har slått av funksjonen under innstillingar på eigen mobil/nettbrett.

Hugs å følgje med på Visma InSchool sine kanalar for oppdateringar og nyheiter.

Digitalpedagog

Laura Kristine har kontor oppe i andre etasje ved sia av assisterande rektor sitt kontor.

Laura Kristine Klepsvik Drønen

Avdelingsleiar for fellesfag, helse og spesialpedagogikk
Laura Kristine Drønen.png

IKT Konsulent

Rolf Atle Rolfsnes er IKT-konsulent ved skulen, og har kontortid tysdagar og fredagar frå 08:00 - 14:00.

Dei andre dagane i veka er han på Fitjar vgs.

Har du IKT-problem, kan du ta kontakt på telefon eller registrera saker her

Rolf Atle Rolfsnes

IKT-konsulent